søndag den 27. juli 2014

Day 27th of July 2014

Hej!
Så er jeg tilbage bag computer skærmen for at skrive, jeg har lige været på Kreta siden i Lørdags. Jeg trænede ikke særlig meget på ferien, udover at jeg en af dagene nåede nogle mavebøjninger og lunges. Ellers trænede jeg ikke specielt meget (der var jo også 36 grader hver dag!), bortset fra at jeg tog trapperne til 4 etage hver dag. Jeg kunne desværre ikke ligge indlæg ud derovre fordi der ikke var wifi på hotellet.
Hotellet lå lige ved stranden (Lækkert!)

Men nok om det, nu min morgenmad og træning i dag:

Da jeg skulle til at finde noget morgenmad, var der virkelig intet sund mad. Jeg har det med bare at snuppe en Nutella mad når der ikke er noget andet. Men nej! Ikke i dag, jeg besluttede mig istedet for at lave en smoothie, men istedet for at lave en smoothie lavede jeg en slags frossen yoghurt:

Man starter med at tage cirka 8 hele frosne jordbær og blender det sammen med en spsk mælk og en halv spsk vaniliesukker, og det blender man sammen. Bagefter putter man en spsk mælk mere i og blender igen.

Det er egentlig det så tog jeg bare en skål, og fyldte bunden med havregryn. Så puttede jeg yoghurten ovenpå, og lidt vindruer vedsiden af.

Det smagte virkelig godt og jeg er sikker på at jeg vil lave det hver morgen fra nu af.

Træning:
Løb 4 omgange rund i haven
Strak ud og varmede op
Tog 30 dybe lunges
30 sjip på Trampolin
20 sjip på jorden
20 mavebøjninger
15 burpees
20 armstrækninger
50 skihop
20 planke med bevægelse
50 sprællemænd
Strak ud

Jeg trænede ikke min lår så meget da, de fik den ultimative træning i går.

Kram Katrine



Ingen kommentarer:

Send en kommentar